جدایی



به وبلاگ آرام گذر خوش اومدید دوستان

صفحه ی نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
-----------------
امکانات جانبی
theme-designer.com
☼☼**A slow transition**☼☼
@@@آرام گذر@@@
.جدایی
نویسنده : YASAMIN در تاریخ : جمعه 13 دی 1392 و 17:51 | +

غم جدایی را به آسمان گفتم گریست

غم جدایی را به درخت گفتم خم شد

غم جدایی را به کوه گفتم فرو ریخت

غم جدایی را به خورشید گفتم غروب کرد

غم جدایی را به انسان گفتم خندید و گفت فراموش کن... .



نظرات شما عزیزان:

شیوا
ساعت8:14---30 دی 1392
سلام..از این موجود دوپا هیچی بعید نی.مواظب خودتان باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: غمگین، ،
:: برچسب‌ها: غم جدایی،غمگین،تنهایی,
.:: ::.



ابر برچسب‌ها
آرشیو کامل تک ها
غم جدایی،غمگین،تنهایی , عسلی ها , اس ام اس , آرام گذر , عاشقانه , دروغ , دوستی , آموزنده , باور داشتن ,




.

شارژ ایرانسل

فال حافظ